Procmail

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Středa Červenec 4 15:57:20 CEST 2001

On Tue, Jul 03, 2001 at 07:09:13PM +0200, Martin Kubecek wrote:
> Zdravim
>
> Potrebuji prinutit procmail, aby mi ukladal postu do jineho adresare (treba
> /Mail/$user) nez defalutne (/var/spool/mail/$user).
>
> Postu provozuji pod Sendmailem, ktery jako MDA pouziva prave Procmail. V
> man pages k procmailu se uvadi, ze staci nastavit promennou ORGMAIL v
> /etc/procmailrc. Tak jsem provedel nasledujici: vytvoril jsem si v /etc
Muzete citovat?

> soubor procmailrc a napsal do nej jediny radek a to:
> ORGMAIL=/Mail/$LOGNAME a nic. Porad to uklada do defaultni cesty.
>
> Muzete mi prosim poradit, kde je chyba.

Priznavam, nejsem si jist, jakym zpusobem Sendmail vyvolava procmail,
ale

- podle man stranky si nejsem tak docela jist, ze staci nastavit
  ORGMAIL, zkusil bych jeste DEFAULT
- rozhodne se na dobu zkouseni vyplati pustit logovani:

LOGFILE=/home/ja/log
VERBOSE=yes

- mimo to - prijde mi, i kdyz to neodpovida na Vasi otazku,
  ze by problem resil procmailrc tvaru

MAILDIR=/Mail
:0
$LOGNAME

Nebo tak neco. Plus dost mozna budete chtit procmailu sebrat
prava, aby mohli soubory cist i uzivatele (DROPPRIVS=yes).

Sendmail neni ma parketa, ale predpokladal bych, ze tohle
pujde rict primo sendmailu a ne to resit "nadstavbou" pres procmail.

Pekny den

--
Vaclav Stepan
w na linux.fjfi.cvut.cz