vypnuti automount v MDK8

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Červenec 4 18:17:21 CEST 2001

On Wed, 4 Jul 2001, Tibor Pittich wrote:

> umount /mnt/cdrom
> editovat /etc/fstab
> riadok: /mnt/cdrom /mnt/cdrom supermount fs=iso9660,dev=/dev/cdrom 0 0
> zmenit napriklad na: /dev/cdrom /mnt/cdrom iso9660 defaults 0 0
>
> a potom rucne mountovat cez mount /mnt/cdrom

Ale FUJ! :)
Jde to podstatne jednoduseji, zadanim prikazu 'supermount -i
enable|disable' se tato volba zapina ci vypina.

Plati to ale pro vsechny vymenna media typu floppy, CD-ROM, takze pokud
chcete floppy nechat, tak to potom pujde pouze vyse uvedenou rucni
editaci.

Jinak mam s touto ficurou evlmi dobre zkusenosti, je to dost pohodlne,
zvlast pokud neco hledate na CD discich, tak se to vymenovani bez
mountovani docela hodi.
Problem jsem ale take zaregistroval, zustaval mi tam nekdy u jedne masiny
stary obsah adresare, pomohlo pouze init 1.

R.V.