struktura projektu a CVS

Ing. Miloslav Ponkrác miloslav.ponkrac na atlas.cz
Středa Červenec 4 18:08:56 CEST 2001

Dobrý den,

>Dobry den
>potreboval bych trochu nasmerovat, jak si usporadat adresare pri vyvoji
>programu a knihoven v C++. Jde o to, ze zaroven vyvijim nejake knihovny a
>programy, ktere tyto knihovny vyuzivaji.

Neexistují žádná přesná pravidla, pouze doporučení. Pokud mohu dát
doporučení první, tak nechť každá knihovna, která tvoří ucelený celek je
samostatným projektem v rámci CVS. A každý program je také samostatným
projektem v CVS.

Tedy založte si více projektů podle potřeby, protože není IMHO rozumné vše
natlačit do jednoho projektu.

>Chci si zavest system ve verzich pomoci CVS, ale narazim na naprosto
>nevhodnou adresarovou strukturu pro CVS - konkretne to mam tak, ze v
>adresarich doc, include, lib, src mam podadresare jednotlivych projektu a
>vsechno mi to celkem pekne funguje az na to CVS.

Jak už píšu výše, založte si více projektů. Pak nebudete nucen zakládat
podadresáře v doc, include, lib, src, apod.. Použijte příkaz cvs import pro
založení tolik projektů, kolik je potřeba.

>Vedel by nekdo o nejakem odkazu, kde by se rozebirala nejak pravidla
>rozmisteni zdrojaku? Jsou nejaka obecna pravidla pro open-source programy?
>Za jakykoliv tip hluboky dik

Takových odkazů je! Ale ve skutečnosti je lépe se podívat do existujících
projektů. Jakékoli doporučení je pouze suchá teorie. Jenže praxe je někdy
trochu o něčem jiném. Spíše se snažte přijít na to, proč to lidé udělali
takto, jaký důvod je k tomu vedl a jste na nejrychlejší cestě jak uspořádat
své adresáře stejně dobře, a nebo ještě lépe, než druzí.

S pozdravem

Miloslav Ponkrác