ISDN linka na posileni vytizeneho spoje?

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Červenec 5 16:11:57 CEST 2001

On Thu, 5 Jul 2001, Vladimír Vlach wrote:

> chtel jsem se zeptat, jestli nekdo neznate reseni jakym zpusobem v pripade
> zatizeni linky bezdratu (priznaky: zvyzeni odezev nad nejaky cas v prumeru
> na rozhrani eth1) posilit tento spoj novym ISDN spojenim a v pripade
> nevyuziteho ISDN spojeni toto spojeni opet shodit. Dalo by se to resit pres
> diald nebo nejaky obdobny produkt? Verim, ze to ma nekdo vyresene. Jak byste
> doporucili resit routovani, aby se obe dve linky dali soucasne optimalne
> vyuzit?
> Bylo by resenim pouzit nejaky inteligentni routovaci protokol OSPF ci neco
> [...]

Vase uvaha ma zasadni chybu, musel by s tim souhlasit provider, coz se mu
asi uplne urcite nebude chtit. Bez jeho souhlasu je jedine sance odklanet
do ISDN linky urcity typ provozu (treba presmerovat do ni squida), coz asi
zase nepomuze Vam.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Spatril jsem ji tak jak ji panbuh stvoril.
  A stal se ateistou.