konference o linuxu

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Čtvrtek Červenec 5 00:48:02 CEST 2001

On Wed, 27 Jun 2001, Petr Vanek wrote:

> dobry den,
> muze mi prosim nekdo poradit dobrou konferenci o linuxu ve svete? myslim
> neco takoveho, jako je linux na linux.cz. jsem prihlasen (asi tyden) v
> linux-admin a linux-config na kernel.org, ale zda se mi to docela slabe -
> mozna je to tim, ze emailove skupiny jsou hodne tematicky rozdelene.
>
> diky moc

to odebirate opravdu jenom linux na linux.cz? asi jo, kdyz na strankach
linux.cz neni odkaz na majordoma na vger.kernel.org, ale na neexistujici
adresu (patrne starou) (ted to jmeno nevim z hlavy...)

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......