Graficka karta na filmy

Milan Svoboda tex na sendme.cz
Čtvrtek Červenec 5 20:49:15 CEST 2001

> Mohl by mi nekdo poradit?
> Mam Pentium II 350 MHz, 256MB
> NVidia GeForce 2 MX; 32MB RAM
> ADI monitor 1280x1024 85Hz, 24bitova hloubka
>
> Pravidelne jsem nucen spoustet Windows, protoze si chci
> poustet filmy v DivX, avi, rm, mpg.
> (Kvalita kolisa, ale divil bych se, kdyby rozliseni
> presahlo 640x480, vetsinou ale spis podstane nizsi -
> grabovane z televize, z kdovikolikate ruky :-( )
>
> Urcite se to da nejak i pod Linuxem (doufam), ale
> potreboval bych podrobnejsi navod jak (tj. na http://xxx
> stahnout xxx.srpm, skompilovat s volbami -yyy --zzz, dale
> [...]

pro prehravani samozrejme vlastne zkompilovany
mplayer. bacha at ma xvideo.

pro grabovani z televize je bezkonkurencni NVrec.
(hlavne je nejlepsi modul RTErec. na mym celeronu
333 s 128MB to grabuje 25fps se zvukem bez
trhani a bez vypadku framu! - no proste super)
hledejte na freshmeatu.
--

Milan Svoboda

Microsoft does write "free" software. Not free as in "free
beer," or "free speech," but "Free Tibet."