SDL a NVIDIA

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Čtvrtek Červenec 5 21:33:27 CEST 2001

Jiří Mlíka wrote:

>      Nevím zda je to podobné na RH 7.1, ale přesto popíšu stav na MDK 8.0.
> Pokud se použijí drivery 1.0-1251 a nastartuje se v runlevelu 5, ve většině
> případů OpenGL aplikace končí s chybou "Neoprávněný přístup do paměti
> (SIGSEGV)".  Nastartuje-li se systém v runlevelu 3 a XWindow se pustí ručně
> (startx), tak vše funguje normálně. Pokud se nepletu SDL taky může využívat
> OpenGL. A tady by mohl být ten problém (samozřejmě jedná se pouze o moje
> dohady).

No, mozna ano. Ovsem OpenGL screensavery v KDE funguji. Mam tady taky
Matrox G400 a k ni ovladace od Matroxu a tam zase nefunguji ty screensavery
a StarOffice ma s OpenGL taky problemy. Na Matroxackych strankach jsem
se docetl, ze chyba neni na jejich strane. Tak nevim, mam pocit, ze je to
jeste
nejake "nedoladene". XFree 4.1 jsem jeste nezkousel.

Da se s tim na te NVIDIi neco delat?

                      Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin

e-mail: lednicky na spszl.cz

WWW:   http://www.spszl.cz/~lednicky