proxy pro asi 60 pocitacu?

Martin Kejik kejik na fnusa.cz
Pátek Červenec 6 16:14:39 CEST 2001

>    ma smysl instalovat squid pro asi 60 pocitacu a na stroji 500
> Celeron 128 MB RAM 9GB disk? Podle squid HOWTO a i na jejich webu
> doporucuji mnohem silnejsi stroj pro vice pocitacu.

Provozoval jsem cca 1,5 roku squid pro 450+ PC, bylo to PPRO200, 128 MB RAM,
4GB cache, to vse valilo velmi slusne k nasi plne spokojenosti. Pripojeni k
Inetu 10Mb/s, vnitrni sit 10Mb/s (backbone 100Mb/s).

Nyni je klientu 650+, nasadili jsme Dual PIII 500, 256MB RAM, 8 GB cache na
ReiserFS, a slape to sqvele, pricemz rozdil v rychlosti subjektivne zadny...

Tudiz myslim ze hw ktery popisujete je vyhovujici. Samozrejme zalezi jak moc
a co se bude tahat, a take na rychlosti Vasho pripojeni k Inetu...

Martin Kejik