Komunikace mezi moduly

Maca macapetr na post.cz
Pátek Červenec 6 15:53:10 CEST 2001

Dobry den

Potreboval bych napsat modul, ktery bude jako by vlozen mezi uzivatelskym
programem a jinym modulem jadra. Ten jiny modul jadra ma definovane
rozhranni ioctl, mmap, read a write (samozrejme spoustu dalsich, ktere
nevyuzivam). Pokud muj zdrojak napisu jako samostatnou aplikaci, tak bezi v
pohode. Pokud jej ale napisu jako modul jadra, pak mi nedovoli vyuzivat jiz
zminene rozhrani jineho modulu.
Tak se ptam, jak se da vytvorit komunikace mezi dvema moduly jadra ???
  Abych byl konkretnejsi, tak se snazim vecpat vlastni modul mezi aplikaci a
modul bttv urceny pro televizni karty s BrookTree chipem Bt878  nebo Bt848.

Dekuji za kazdou odpoved.

PS: Neznate nejakou dobrou adresu, kde jsou stranky nebo news skupinu
zabyvajici se programovani kernelu, popripade modulu apod ?

---
Maca Petr macapetr na post.cz