Jiffies

Maca macapetr na post.cz
Pátek Červenec 6 15:49:23 CEST 2001

Dobry den

Potreboval bych v programu merit jak dlouho trva provedeni urcite casti
kodu. Ve windows bych to delal necim takovym jako GetTickCount nebo tak
nejak, ale jak to udelat v Linuxu ? docetl jsem se ze exitsuji nejake
Jiffies, ale to je zrejme jen jen obecny nazev, nikde jsem nenasel takovou
deklaraci. pak je promenna typu timeval_t, ktera se da prevest na jiffies a
zpet, ale uz jsem nedozvedel kterou funkci naplnim tuto promennou ?
Jeste se chci zeptat jaky jerozdi mezi tim kdyz do programu dam #include
<time.h> nebo #include <linux/time.h> popripade #include
</usr/lib/bcc/include/time.h> ??????

Dekuji za kazdou radu, s pozdravem a pranim hezkeho dne Petr Maca
---
Maca Petr  macapetr na post.cz