Kernel panic po kompilacii kernelu

9r na seznam.cz 9r na seznam.cz
Pátek Červenec 6 19:31:12 CEST 2001

"Ing. Miroslav Cabarka" wrote:
> Prikazom file som pod menovanym kernelom zistoval, ci je
> /sbin/init ELF binarka. Je. Potom som zistoval, ci aj napriklad /bin/ls j
> e ELF binarka a kedze je a funguje pod mnou prekompilovanym
> kernelom, zrejme ma kernel podporu ELF. Z toho vyvodzujem,
> ze rovnako konfigurovany kernel 2.2.19 bude mat tiez podporu ELF.

vzhledem k nejasne definici pojmu "rovnako konfigurovany kernel 2.2.19"
to nemusi byt pravda. napr. proto, ze 2.2.19 obsahuje podporu pro vice
veci nez 2.2.14, a konfigurace jadra je v podstate zobrazeni z mnoziny
podporovanych veci (specificke pro danou verzi) do mnoziny {yes, no,
module}. napr. pokud 2.2.19 narozdil od 2.2.14 obsahuje podporu pro
tunelovani ip pres smtp, tak se pri konfiguraci 2.2.19 musite vyjadrit,
jestli to chcete. zkopirovani souboru .config ke zdrojakum jine verze
jadra neni spravny postup.

> Nie, nechodil. Bez problemov je len 2.2.14.

vychazel jsem z vlastni zkusenosti. a taky ze skutecnosti, ze pokud
by to opravdu byla chyba v jadre, byla by notoricky znama (nejen
notorikum) - rozhodne nejste prvni, kdo zkousi kombinaci rh 6.2 + 2.2.19

> Toto je jedina neznama. Ale konfigurujem rovnako
> 2.2.19 ako 2.2.14,  2.2.14 bezi, 2.2.19 nie.

viz vyse. napr. pro ten elf proste v "make menuconfig" pro 2.2.19
triskejte do klavesnice tak dlouho, dokud mezi "<" a ">" pred "Kernel
support for ELF binaries" nebude "*"...
az to udelate, pak kernel prekompilujte, nainstalujte (zaslany postup a
konfiguraky se zdaly byt v poradku) a zkuste. kdyz to nepujde, tak podle
drivejsiho navodu zmente /usr/src/linux-2.2.19/init/main.c, znovu
zkompilujte a nainstalujte a pak poslete chybove kody.

--
NOTE FOR WINDOWS (TM) USERS: IN NO EVENT UNLESS REQUIRED BY APPLICABLE
LAW WILL I BE LIABLE TO YOU FOR ANY SOFTWARE OR HARDWARE DAMAGE, SYSTEM