kompilace kernelu 2.0

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Pátek Červenec 6 19:54:23 CEST 2001

Dobry den,
hledam nejakou dobrou dusi, ktera by mi mohla zkompilovat modularni kernel
2.0.xx se vsemi moduly. Momentalne dlouhodobe nemam moznost nainstalovat na stroj stary system, na kterem bych toto mohl udelat. Muj puvodni kernel byl
bez modulu (konfigurak mam), nyni vsak potrebuji podporu take pro cd rom,
ppp, vice filesystemu a podobne.
<no flame>
Myslim, ze obcas se tady objevuje thread o tom, zda je dobre, nebo ne
kompilovat vlastni kernel. No, ja jsem na tom ted tak, ze pokud to neni
my self kompilace, tak je pocitac prakticky nepouzitelny, jak je pomaly.
To je muj nazor a prakticka zkusenost.
</no flame>
dekuji moc

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......