Kernel panic po kompilacii kernelu

Ing. Miroslav Cabarka mirodoma na arka.sk
Pátek Červenec 6 20:09:35 CEST 2001

> vzhledem k nejasne definici pojmu "rovnako konfigurovany kernel
> 2.2.19" to nemusi byt pravda. napr. proto, ze 2.2.19 obsahuje
> podporu pro vice veci nez 2.2.14, a konfigurace jadra je v podstate
> zobrazeni z mnoziny podporovanych veci (specificke pro danou verzi)
> do mnoziny {yes, no, module}. napr. pokud 2.2.19 narozdil od 2.2.14
> obsahuje podporu pro tunelovani ip pres smtp, tak se pri
> konfiguraci 2.2.19 musite vyjadrit, jestli to chcete. zkopirovani
> souboru .config ke zdrojakum jine verze jadra neni spravny postup.

Nerobim to kopirovanim, ale rucne v make menuconfig - konfigurujem
polozku po polozke, rovnako ako s predchadzajucim kernelom. Robim to
podla prirucky Securing and Optimizing Linux> RedHat Edition, teda
konfiguracia je rovnaka. Maximalne sa moze lisit v pocte modulov
sietovych kariet, ale vsetky podstatne polozky su totozne.

> vychazel jsem z vlastni zkusenosti. a taky ze skutecnosti, ze pokud
> by to opravdu byla chyba v jadre, byla by notoricky znama (nejen
> notorikum) - rozhodne nejste prvni, kdo zkousi kombinaci rh 6.2 +
> 2.2.19

Suhlasim s Vami. Zo skusenosti viem, ze ak sa chyba v takejto
situacii najde, je to spravidla nejaka blbost. Len aby sa uz nasla.

> viz vyse. napr. pro ten elf proste v "make menuconfig" pro 2.2.19
> triskejte do klavesnice tak dlouho, dokud mezi "<" a ">" pred
> "Kernel support for ELF binaries" nebude "*"...

Ani trieskat nemusim, ta hviezda je tam. :-)
Pave som to este raz preveril, hviezda je aj pre a.out, aj pre ELF,
aj pre MISC.

> az to udelate, pak kernel prekompilujte, nainstalujte (zaslany
> postup a konfiguraky se zdaly byt v poradku) a zkuste. kdyz to
> nepujde, tak podle drivejsiho navodu zmente
> /usr/src/linux-2.2.19/init/main.c, znovu zkompilujte a nainstalujte
> a pak poslete chybove kody.

Skusim doplnit zdrojaky podla Vasej rady.

--
Ing. Miroslav Cabarka
mcabarka na arka.sk