Opakovani beziciho scriptu

trnkar1.ete na mail.cez.cz trnkar1.ete na mail.cez.cz
Pátek Červenec 6 21:03:43 CEST 2001

Dobry den !
Díky za odpovedi, tohle bylo to co jsem potreboval.Samozrejme se
prokousávám zaklady programování v Shellu a na tomhle jsem se zasekl.Jinak
by me ani nenapadlo se o neco takového zajímat.S pozdravem RT

On Wed, Jul 04, 2001 at 06:24:49AM +0200, trnkar1.ete na mail.cez.cz wrote:
> Potreboval bych poradit s následujícím problémkem.Mám script, který
pomocí
> grep prohedává urcité soubory a potrebuji aby  prohledávání cyklovalo v
> rámci tohoto jednoho scriptu.Tím myslím ne aby se znovu spustil, ale aby
se
> provádel od zacatku. Dá se to jednoduse udelat?Dekuji.S pozdravem RT

        done