PCMCIA Xircom

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Pátek Červenec 6 22:46:17 CEST 2001

On Fri, Jun 22, 2001 at 10:54:10PM +0200, Ondřej Tůma wrote:
> Nemáte někdo zkušenosti s Xircomackou pcmcia kartou v notebooku, nejsem si
> jist jestli je problém v kartě či ovladačích.
>
> Mám Notebook Halikan 486 DX2 66Mhz intell , 8MB RAM, 350 MB HDD Toshiba,
> Chips VGA, a mulinuxe 12r

Já mám na něčem podobném dokonce RH 7.0 (samozřejmě po důkladné odtučňovací
kůře - viz. http://www.petricek.cz/clanky/redhat-na-vykopavce.html).

Xircom mi tam běží na jádře 2.2.19, stejně jako 3Com 589D a vlastně
jakákoliv PCMCIA síťovka kterou jsem zkoušel.

Co mi nefunguje, jsou karty Cardbus. A to ani na poměrně moderním notebooku
s Celeronem. Zkoušel jsem Ovislink  LFS-PCM32. Má někdo tip na fungující
100 Mbps síťovku v provedení Cardbus? PCMCIA karty mě neazajímají - ačkoliv
deklarují 100Mbps, tak jejich reálné přenosové pásmo je díky 16-bitové
sběrnici mnohem menší.

--
/*
  Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz