Kompilace jadra pro jiny stroj

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Čtvrtek Červenec 5 23:12:03 CEST 2001

On Wed, Jul 04, 2001 at 08:45:26AM +0200, Bukovansky na atcomp.cz wrote:

> mam prosbu... Pokud prvedu kompilaci jadra pro nejaky stroj na jinem,
> ktere vsechny soubory (adresare) je nutne prenest, abych mohl dokoncit
> kompilaci pomoci make modules_install? Cely adresar /usr/src/linux
> nebo jen nejake? Pripadne je na to nejaky jiny zpusob?

Proste si zazalohujte /lib/modules (pokud prekladate verzi kterou mate
zrovna nainstalovanou), dejte "make modules_install", preneste pribyvsi
adresar v /lib/modules a obnovte zalohu.

Elegatnejsi reseni muze vypadat tak, ze si v Makefilu jadra zmenite
parametr 'EXTRAVERSION' a vyrobite si tak vlastni - nekonfliktni - verzi
jadra - napriklad 2.4.2-moje. Na cilovy pocitac pak prenesete strom
/lib/modules/2.4.2-moje.

--
/*
  Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz