OT: ako je to vlastne s GIFom?

Ing. Miloslav Ponkrác miloslav.ponkrac na atlas.cz
Sobota Červenec 7 20:52:15 CEST 2001

Dobrý den,

>je patentovana komprese, kterou pouziva GIF. use png

Ano, je to pravda.

>pockejte pul roku a bude po problemu, ne? nebo kdy vlastne ten patent
>Unisysu na LZW expiruje?

Pokud mám dobré informace, tak v roce 2003.

Ale mezi námi, Linux obsahuje více patentovaných technologií. Například
PostScript od firmy Adobe. To je tak, vždycky se čas od času někdo poděsí, a
začne likvidovat. Například MP3 technologii, GIF, apod.. Díky GIFu je teď
bordel v GD knihovně. Některé verze pracují každá s jiným formátem.

Já mám svůj soukromý názor, že GIF zkrátka zakořenil natolik, že knihovna,
nebo produkt, který přestane GIF podporovat, ztrácí jednoho uživatele, a to
mě.

Dnes už kdeco podporuje GIF natolik, že to až není hezké. A možná mám špatné
informace, ale UNISYS ještě žádné represe nezavedla.

S pozdravem

Miloslav Ponkrác