Red Hat 7.0 - nenajde název poèítaèe v /etc/hosts

9r na seznam.cz 9r na seznam.cz
Neděle Červenec 8 00:50:08 CEST 2001

Petr Burian wrote:

> Furt nemu3/4u vyoešit následující problém:
> Napoevádij se mi ména na IPeka,který mám v /etc/hosts,
> /etc/host.conf je nastavenej ok, ale nefunguje mi ani ping localhost.....:-)
> Poradí nikdo ??

predpokladam, ze nefunkcni ping localhost je taky zpusoben nemoznosti
resolvovat adresu a ne napriklad zapomenutou jednickou valejici se nekde
v /proc/sys/net/ipv4/icmp_echo_ignore_all nebo prilis bezpecne
nakonfigurovanym firewallem (i kdyz samozrejme uznavam, ze skutecnost,
ze jste paranoidni, jeste neznamena, ze po vas nejdou ;) - to vsak
zjistite podle funkcnosti ping 127.0.0.1.

jinak radka "order hosts,bind" v /etc/host.conf rika resolveru, aby se
nejprve dival do /etc/hosts a az v pripade neuspechu zacal otravovat
prislusny nameserver.

--
grunge na matfyz.cz (pronounced [grunge])

NOTE FOR WINDOWS (TM) USERS: IN NO EVENT UNLESS REQUIRED BY APPLICABLE
LAW WILL I BE LIABLE TO YOU FOR ANY SOFTWARE OR HARDWARE DAMAGE, SYSTEM
MALFUNCTION OR DATA LOSS ARISING OUT WHILE YOU ARE READING THIS NOTE.