=?iso-8859-1?Q?Up=F8esn=ECn=ED?=: Red Hat 7.0 - nepøevádí jménaz /etc/hosts na IP adresy

9r na seznam.cz 9r na seznam.cz
Neděle Červenec 8 01:59:02 CEST 2001

Petr Burian wrote:

> Systém mi nepoevádí jména z /etc/hosts na IPeka,hefachá mi ani ping localhost :-)
> #/etc/host.conf
> order host,bind
> mluti on

doporucuji "order hosts,bind" a "multi on". to by vsak melo byt
defaultni - pokud vsak chyby nevznikly pri rucnim prepisu do mailu,
zamerte se na chybejici "s" za host, jestli tam opravdu neni, tak to
opravdu nefunguje.

--
grunge na matfyz.cz (pronounced [grunge])

NOTE FOR WINDOWS (TM) USERS: IN NO EVENT UNLESS REQUIRED BY APPLICABLE
LAW WILL I BE LIABLE TO YOU FOR ANY SOFTWARE OR HARDWARE DAMAGE, SYSTEM
MALFUNCTION OR DATA LOSS ARISING OUT WHILE YOU ARE READING THIS NOTE.