Kernel panic po kompilacii kernelu

Ing. Miroslav Cabarka mirodoma na arka.sk
Neděle Červenec 8 09:33:23 CEST 2001

>Mohlo tam zustat nico po nijakém neuspišném poekladu, stalo se mi a i
>make mrproper nepomohl, po smazání celého zdrojáku a nainstalování poeklad
>ze stejným .config bez problému OK

Skor mam dojem, ze navod uvedeny v Securing and Optimizing Linux: RedHat
Edition (Gerhard Mourani) obsahuje nejaku drobnu chybu. Doporucuje totiz
menit Makefile -rozsirit CFLAGS, HOSTCFLAGS, zmenit CC a podobne. Ked som
sa ho striktne drzal, nebezalo to.

V hore popisovanom pokuse som to nerobil, len som zmenil v menuconfig pre
mna dolezite volby a odvtedy to bezi.

Vyzera to tak, ze ta kniha popisuje skorsiu verziu kernelu, kde to funguje
(napr 2.2.14) pricom novsie verzie po tych upravach nebezia.
Konzervativnejsim pristupom sa mi uz podarilo skompilovat dobry kernel, s
volbami ktore potrebujem.

Lokalizovat takuto chybu presne metodou pokus-omyl by bolo asi zdlhave,
kompilovanie kernelu s vyskusanim trva na tej masine okolo 15 min.

Dakujem Vam vsetkym za pomoc.
Pekny den.

Ing. Miroslav Cabarka
mcabarka na arka.sk