spam v konferenci

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Červenec 8 15:14:07 CEST 2001

On Sun, 8 Jul 2001, Pavel Kankovsky wrote:

> Zkusit misto newsu odebirat konferenci emailem?

I tady je spam - samozřejmě nevím jak moc, vždy když se oběví další tak ho
zadám do pravidel na automatické smazání přímo v pop schránce a nestahuji
si ho.
Takže se mi oběví pouze nové a je pravda že se to nějak rozmohlo, seznam
narůstá na délce.

PS. Teď ke mě dlouho nic nepřišlo :-(

|            Ostrava                     |
|    e-mail soban na centrum.cz             |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne