kompilace kernelu 2.0

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Pondělí Červenec 9 03:21:39 CEST 2001

On Sat, 7 Jul 2001, Petr Cech wrote:

> tohle jsem nejak nepochopil. proc potrebujete stary system? melo by
> stacit gcc 2.7.2.3 (balicek gcc272) nove binutils by snad nemely vadit

tohle se mi na tehle konferenci nekdy libi, ze misto puvodniho tematu se
resi, co je spatneho jineho. mnohdy je to potreba, ale lide maji casto sve
duvody proc neco nejde a pokud je popisi, pak to opravdu nechapu...
nemam moznost instalovat _zadny_ kompilator. mam na disku 5 Mb (slovu pet
mega) volneho mista a na sve triosmsestce na dvaceti megahertzich bez
koprocesoru bych kompiloval asi 14 hodin, mozna vice.
tolik k tomu, kompilovat proste nelze a ja prosim nekoho, kdo ma moznost o
zkompilovani kernelu, aby se mi ozval.
dekuji moc

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487