ATM karta

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pondělí Červenec 9 10:47:32 CEST 2001

> Vhledem k tomu, ze si do signatury pisete "network & system manager" tak
> bych ocekaval, ze si nejmene s body 1 a 3 poradite tim, ze zeptate
> vyhledavacu na internetu?!

Do linuxu som sa nevrtal, lebo som mal na robote nieco ine a dost ma to
surilo. A co sa tyka vyhladavacov, na tie som sa nespoliehal nakolko som
isiel priamo na stranky svetovych vyrobcov.

> Odkaz byl taky na stranky fy 3Com, ktera produkty pro ATM prodava...
>
> Hmmm, stalo me to 5 minut casu....

Tak to ma naozaj zaujima, nakolko som behal po vsetkych moznych strankach
roznych vyrobcov (3com,Compaq atd.). Ale napr. na stranke 3comu som
nenasiel ziadnu zmienku o ATM(isiel som cez produkty). Na stranke Compaqu
som nasiel ATM karty len pre alphy. Uz som sa vrhol dokonca aj na
prevodniky a nieco som nasiel do firmy RAD, ale urcite to bude
mastne. Takze ja som sa naozaj snazil, len som nemal stastie.

Ale vdaka za radu.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2