OT: mySQL problem s exportem dat

Tomas Vida vida na uniware.cz
Pondělí Červenec 9 11:12:38 CEST 2001

Poradi mi nekdo s nasledujicim problemem? Posilam tento dotaz do teto
konference, protoze je zde nekolik uzivatelu mySQL serveru, kteri by to
mohli vedet ...

Snazim se dostat z mySQL serveru vypis vsech zaznamu v tabulce email:
select email into outfile "emaily.txt" from Zakaznici;

Prikaz funguje vyborne, a dela presne to, co po nem chci, ale pouze jednou.
Kdyz jej spustim podruhe, tak mi nahlasi, ze soubor "emaily.txt" jiz
existuje. Dival jsem se do manualu, ale nenasel jsem, jak mySQL donutit, aby
ten soubor prepsal.
Ma nekdo nejaky napad?

PS: mySQL bezi na Linuxu

Diky za rady
tomas
---
Tomas Vida
Uniware s.r.o., Purkynova 6, Ostrava 1
Tel.: 069 - 612 51 47, 611 54 51 ICQ: 14587695
---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.