XSLT a Linux

Jaroslav Snajdr jsnajdr na tinysoftware.cz
Pondělí Červenec 9 19:40:13 CEST 2001

Budte zdravi,

pisi dokumentaci v DocBooku a potreboval bych rozchodit nejaky sikovny
XSLT procesor pod Linuxem, ale moc se mi to nedari. Pod Windows pouzivam
uspesne XT v Jave, ale v linuxu nemuzu zaboha rozbehnout Java Runtime
Environment, porad mi to pada. Zkousel jsem i Saxon a pada stejne. Muze
mi nekdo rict, jakou presne verzi JRE pouziva a jak dokazal, ze mu
funguje?

Procesory napsane v C++ jsou pro me nepouzitelne, protoze nezvladaji
stylesheety pro DocBook. Xalan pada, Sablotron hlasi divne chyby.

-jns