"Upgrade" po siti

Faltynek Pavel xfalty01 na dcse.fee.vutbr.cz
Pondělí Červenec 9 19:19:05 CEST 2001

Dobry den,

mam nainstalovany Linux RH7.1en, veskere Linuxy, ktere jsem kdy
instaloval, jsem pro jednoduchost spoustel z CD pomoci autobootu nebo z
DOSu, kdyz PC nezvladal boot z CDROM.  Ted chci upgradovat jeden Linux na
druhy, ale nechce se mi kvuli tomu vypalovat CD. Dejme tomu, ze na nejakem
PC mam pres sambu pristupny ISO obraz CDcek, ze kterych chci
instalovat/upgradovat a tyto si muzu namountovat napr.  jako /mnt/cd1 a
/mnt/cd2. Jak z takhle pripravenych CD spustit instalaci ci upgrade?
Zkousel jsem jen tak nainstalovat balicek anaconda a spustit jej, ale
jelikoz skoro ani porqadne nevim, co mu predhodit za parametry a jestli
jej vubec spoustet, skoncil poznenahlu vyjimkou a zbylo po nem Killed.

Poradte mi prosim, jak jednoduse v Linuxu spustit upgrade na vyssi verzi z
disku nebo ze site.

dekuji za namety
s pozdravem
  Pavel Faltynek