Kmail pada....

Pavel Houdek P.Houdek na seznam.cz
Pondělí Červenec 9 20:11:18 CEST 2001

Dobry den vsem
Tohle mi dela Kmail ani nenabehne a  vypise pri pokusu o spusteni:

betula:~$ kmail
WARNING: found no definition of PluralForm FATAL: translation of "%n unread" doesn't contain 1 different plural forms as expected ***
KMail got signal 6 (Crashing)
KCrash: crashing.... crashRecursionCounter = 2
KCrash: Application Name = kmail path = <unknown> pid = 607 ERROR: KUniqueApplication: DCOP communication error! betula:~$ WARNING: found no definition of PluralForm

Verze kmailu 2.2.0-0beta... Do tohoto stavu jsem dosel I) pri pokusu o upgrade na novou verzi
a II) Pri pokusu o zachranu mailu (po upgradu a padani kmailu jsem radeji downgradnul ale protoze se mi pak nejak ztratily vsechny maily v poradacich, tak jsem se pokusil znovu rozchodit tuhle verzi...)
Jak nastavit jakousi definici PluralForm??? Nebo co provest aby se Kmail rozchodil?

Dekuji za napovedu...
--
Pavel Houdek
Hledani lidi a jejich e-mailu: http://www.lide.cz