Fixed font

Pavel Arnost arnost na pueblo.cz
Pondělí Červenec 9 23:42:29 CEST 2001

Richard Malina wrote:

> Ahoj lidi,
> muzete mi nekdo pomoci s nastavenim fixed fontu? Mam Debian/Woody a
> nevyhovuje mi defaultni font, ktery prebiraji vsechny aplikace vyjma KDE
> aplikaci. Pokousel jsem se modifikovat /usr/lib/X11/fonts/misc/fonts.alias
> i /etc/X11/fonts/misc/xfonts-base.alias ale zmeny se neprojevi ani po
> restartu X-ek. Tak uz nevim. Vybral jsem si pomoci gtk-fontsel fixed font,
> ktery mi vyhovuje a zkopiroval ho do obou souboru. Lec po restartu se to
> vubec neprojevilo. Nevite nekdo jak na to? Je to doufam ten systemovy
> [...]

zadny fixed font jako takovy neexistuje, vzdycky to je alias na skutecny
soubor s pismem...jestli upravy fonts.alias nepomahaji, tak:

a) proverte jestli upravujete spravne soubory (fontpath v XF86Config,
Xftconfig)
b) zkontrolujte jestli nedefinujete fixed font v nekolika fonts.alias

Pavel Arnost - arnost na pueblo.cz
http://arnost.n.cz ICQ 30982141