squid & acl v subore - FUNGUJE

Kilian Igor igor.kilian na infogas.sk
Úterý Červenec 10 11:10:11 CEST 2001

Dakujem pomohlo. Uz neviem kde som robil chybu, ale rozbehlo
sa to. Najprv som zmenil nazov suboru, aby nebol zhodny s nazvom
acl a ide to. Zaujimave je to, ze ked som ho znovu premenoval naspat
(tak isto ako bol predtym) tak fungoval. Kedze som medzitym robil
stale nejaku zmenu, tak presne neviem v com to bolo. Ale chyba
bola urcite niekde medzi stolickou a klavesnicou.
Este raz dakujem.

Igor

PS: Neviem ci to niekomu pomoze ale funguje:
acl url_zakaz url_regex -i "/etc/squid/urlka"
Cize vsetky URL v danom subore nie su case
sensitive (parameter -i).