Kmail pada....

Pavel Houdek p.houdek na seznam.cz
Úterý Červenec 10 11:27:32 CEST 2001

From:           	Pavel Arnost <arnost na pueblo.cz>

> byt vami tak neztracim cas s betaverzemi a radsi pockam na KDE 2.2.1
> (vsechny baliky)

No diky za radu, bohuzel mam v tomhle povetsinu sve posty a rad
bych to nejak rozchodil, nechci o ni totiz prijit.... A protoze bych
byl rad take nezavisly na skolnich woknousech tak k tomu
potrebuju i chodici Kmail (nejlepsi dle meho subjektivniho nazoru)
Tedy nemohu cekat... Nicmene jedna poznamka mam KDE 2.2.1
natocene a verze baliku Kmailu je myslim neco jineho nez verze
celeho KDE.....

Ale i tak diky za alespon nejaky tip na reseni problemu...

Pavel Houdek

PS To opravdu nikdo nevi co je to ten PluralForm????

--
Pavel Houdek
p.houdek na seznam.cz