XSLT a Linux

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Úterý Červenec 10 11:44:31 CEST 2001

Jaroslav Snajdr wrote:

> Budte zdravi,
>
> pisi dokumentaci v DocBooku a potreboval bych rozchodit nejaky sikovny
> XSLT procesor pod Linuxem, ale moc se mi to nedari. Pod Windows pouzivam
> uspesne XT v Jave, ale v linuxu nemuzu zaboha rozbehnout Java Runtime
> Environment, porad mi to pada. Zkousel jsem i Saxon a pada stejne. Muze
> mi nekdo rict, jakou presne verzi JRE pouziva a jak dokazal, ze mu
> funguje?
>
> Procesory napsane v C++ jsou pro me nepouzitelne, protoze nezvladaji
> stylesheety pro DocBook. Xalan pada, Sablotron hlasi divne chyby.

Ja pouzivam xalan (zatim jsem nenarazil). Servery jsou RedHat distribuce
(7.0 a 7.1) vcetne upgrades, jdk jsou ruzne od SUNu (1.3.0_01, _02, _03)
Ted prave stahuji novou Blackdown verzi 1.3.1 a hodlam prejit na ni.

Je potreba dat pozor na ruzne verze glibc a pripadne na nastaveni
threadu. Ja pouzivam tyhle env promenne:

export JAVA_COMPILER=sunwjit
export THREADS_FLAG=native

vlastni spousteni pak delam:

java org.apache.xalan.xslt.Process $OPTIONS -IN $SRC -XSL $XSL > $DST

ivo
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz, Ivo.Panacek na jlabs.cz
WWW: http://ivop.regionet.cz