Kde najdu ipnatctl?

Marek Butas MarekButas na seznam.cz
Úterý Červenec 10 14:57:22 CEST 2001

Ahoj,

trochu se ted vrtam v maskarade. Upgradnul jsem na jadro 2.4 (Red Hat 7.1) a zjistil neprijemnou vec. Ackoliv se pise, ze je mozne i dale pouzivat ipchains, modul ip_masq_ftp zmizel ze sveta!

Bylo mi doporuceno prejit kompletne na iptables, protoze ipchains se nemaji rady s nahradou modulu ip_masq_ftp - s moduly ip_conntrack a ip_conntrack_ftp (asi, zkousel jsem to a opravdu to nefungovalo).

Ted ten problem, nemohu najit ipnatctl. Nejak se mi to nezda a nez se pustim do kompilace zdrojaku, chtel jsem se zeptat, jestli nekdo narazil na podobny problem.

V prostredi Linuxu se nepohybuji prilis dlouho a tak si nejsem jist, kde jsem ipnatctl mohl ztratit. Ci jak jej mohu doinstalovat.

Uvitam jakekoliv podnety, i RTFM, kdyz tam bude adresa. :)

S diky
Marek Butas

Milovnikum rychlych aut a krasnych zen vstup prikazan!
http://0g.cz/0108/Formule1