via82cxxx.c

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Úterý Červenec 10 17:33:55 CEST 2001

"Petr Kinšt" wrote:

> Mám integrovanou zvukovku, kterou sndconfig nalezne jako via82cxxx.c.
při
> přehrávání zvukových CD hraje dobře, ale při přehrávání mp3 začne
nepříjemně
> šumět. neví někdo, kde je problém?

to je hlavne tim, ze signal z cd jde pres mix rovnou do koncaku
to znamena bez vyuziti DA prevodniku, kdezto mp3 se dekomprimujou
na sampl (neco jako RAW wav) a pres DA prevodnik pokracuji skrze mix na
vystup
zkratka ten DA prevodnik na onboard zvukovkach je POVL
pod windama i v linuxu to ma sklon k praskani
a navic strasne chyta ruseni od mainboardu a karet okolo.
Komu trochu zalezi na zvuku, to vypne a prida si jakoukoli slusnou
zvukovku.
Z vlastni zkusenosti, mam ji doma taky a k tomu VIBRA16 k plne
spokojenosti.

radek.karaffa na ct.cz