Dotaz na utilitu pro network traffic

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Úterý Červenec 10 20:33:18 CEST 2001

On Tue, Jul 10, 2001 at 07:42:00PM -0400, Michal Vymazal wrote:
> Muzete mi nekdo poradit jednoduchou utilitu pro mereni poctu
> odchozich/prichozich bajtu na urcitem sitovem rozhrani za urcite obdobi?

ipac (freshmeat.net)

> Zkousel jsem iptraf, mrtg, netstat -i , ale to neni ono.
> Nemate nekdo vyzkouseno neco lepsiho a prehlednejsiho? Potrebuji, aby to
> melo log, kam si ulozim zaznamy za mesic.

Ipac si uklada zaznamy a da se nakonfigurovat, jak je ma mergovat.
Takze treba 24 hodin dozadu to budete mit s 15 minutovou presnosti, 14
dnu dozadu s 1h presnosti, 2 mesice dozadu s 1denni presnosti ... atd
dle libosti.

--
   Martin Mačok
  underground.cz