zalamovani radky do odstavce

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Úterý Červenec 10 23:08:06 CEST 2001

:> Dobry den,
:>
:> existuje nejaky programek, ktery mi jeden dlouhy textovy vstupni radek
:> "rozlame"  na vice radku o zadane delce? Resil jsem to v shellu pomoci
:> head, tail a cyklu, ale mam pocit, ze jsem kdysi neco podobneho videl...

man pr

NAME
       pr - convert text files for printing

SYNOPSIS
       pr [OPTION]... [FILE]...

DESCRIPTION
       Paginate or columnate FILE(s) for printing.

?

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying