OT: MySQL a PHP

Ing. Miloslav Ponkrác miloslav.ponkrac na interval.cz
Středa Červenec 11 00:23:02 CEST 2001

Dobrý den,

>Co je to mysql_db_select? Pokud vim, odjakziva to bylo mysql_select_db.

To je pravda, že existuje pouze mysql_select_db, a nebo pro zpětnou
kompatibilitu mysql_selectdb. Ale na druhé straně pochybuji, že pokud by
použil neexistující funkci, tak by dostal hlášení, že db neexistuje. Spíše
mi připadá, že to napsal do PHP skriptu správně, a tady v konferenci se
přepsal. Jinak by dostal docela jiné hlášení.

Pokud budu předpokládat, že název funkce je v PHP správně, potom mě okamžitě
napadá, že je špatně nastaven adresář, kde MySQL hledá data. Jinak řečeno,
MySQL hledá data v jiném adresáři. Samozřejmě toto platí, pokud databáze
byly vytvořeny pomocí mkdir, nikoli podle "CREATE DATABASE name". Potom by
bylo dobré spouštět mysqld s parametrem, který obsahuje cestu k adresáři s
daty (tedy mysqld --datadir=/...).

Dále je možné, že adresáře tam jsou, ale jsou k nim špatná práva.

Také jsem se přesvědčil, že MySQL nepracuje dobře s názvy databází, která
obsahuje některé znaky. Například špatně interpretuje názvy obsahující
tečku.

Ono by to celkově chtělo více informací o problému. Mohl by tazatel
objasnit, pokud mu výše uvedené rady nepomohou, jak založil databázi, jak
spouští mysqld, dát na vědomí konfigurační soubor pro MySQL a podobně?

S pozdravem

Miloslav Ponkrác

  @InMail.sk - Vas postovny server - www.InMail.sk
  sponzor www.SlovakNET.sk - profesionalny webhosting