Mail z koference a zaseknuti Kmail-u 1.2 (KDE 2.1.1)

Erich Vinclav vinclav.erich na ives.vs.sk
Středa Červenec 11 09:19:27 CEST 2001

Dňa St 11. Júl 2001 07:45 ste napísali:
> Dobre rano.
> Ted se mi stala takova zajimava vec na poslednim mail-u z konf. (odpoved na
> problem s tiskarnou LJ .. od p.Chaloupky) mi Kmail uplne vytuhne musel jsem
> tento mail smazat primo ze souboru v adr. Mail.
> Chtel jsem se zeptat jestli je to pouze muj problem nebo to postihlo i
> nekoho jineho.
>
> Dekuji
> Daniel Prynych

Dobry den,

je to zaujimave, tiez mi to tuhne (KMail 1.2, RH7.1). Ale v tom maile v
hlavicke nevidim nic zvlastne. Ze by to bolo v PGP signature? Pokial pride
niekto na to, cim to je oboznamte nas prosim.

S pozdravom
--
Erich Vinclav
systemovy administrator, IVeS Kosice