Mail server jeste jednou

Robert Vojta vojta na ipex.cz
Středa Červenec 11 10:31:30 CEST 2001

> Cim vice ochotnych lidi jako vy, tim mensi podpora Linuxu, doufam, ze jste v
> linuxovem svete pouhou vyjimkou. Nemam cas travit svuj drahoceny cas
> prohledavanim archivu, pocitaci se zabyvam a mam dojem, ze windows rozumim
> docela dobre, linux chci vyzkouset, ale procitat hromady dokumentu a pak
> zjistit, ze je to pro me k nicemu, tak to se radsi budu dal trapit s windows
> a resit sve problemy s lidmi, kteri jsou ochotni mne pomoci, i kdyz se to uz
> nekde resilo.

  Nemate cas travit svuj drahoceny cas prohledavanim archivu? Tak to si asi
myslite, ze vsichni ostatni maji cas travit svuj drahoceny cas odpovidanim
na to same porad dokola, ze? Trapte se s windows, s takovymhle pristupem
se k nim stejne vratite ...

Zdravim,
  Robert

--
   _
  |-|  __      Robert Vojta <vojta-at-ipex.cz>          -= Oo.oO =-