OT: MySQL a PHP

Ing. Miloslav Ponkrác miloslav.ponkrac na interval.cz
Středa Červenec 11 10:36:22 CEST 2001

Dobrý den,

>Pokud by byl spatne adresar, vubec by se nepripojil, protoze uzivatele
>jsou take v jedne z databazi (mysql).

To je naprostá pravda, to jsem nedomyslel.

>MySQL by nenastartovalo (viz. chyba v RH 7.0, orig. distribuce)

To není občas pravda. MySQL je schopno občas nastartoval i s některými
právy, které vylučují normální práci. Výsledkem je, že se potom vše hemží
různými chybami, jakmile pošlete dotaz. Vyzkoušeno v praxi.

>To je z duvodu syntaxe SQL jazyka, nikoliv cybou.

Samozřejmě, protože názvy db objektů v MySQL lze psát jako databáze.tabulka

S pozdravem

Miloslav Ponkrác

  @InMail.sk - Vas postovny server - www.InMail.sk
  sponzor www.SlovakNET.sk - profesionalny webhosting