Pristup na porty jenom pod rootem ?

David Jez dave.jez na seznam.cz
Středa Červenec 11 12:00:08 CEST 2001

> Mno, bohuzel, C je spravne. Potrebuji presne casovani. Podivne je, z
> ceho jsi usoudil, ze "pro dane pouziti je to zbytecne", kdyz jsem nikde
> nerekl, na co to budu mit :-)
  No to bys rekl ze potrebujes presne zarabat s paralelnim portem, ten dotaz
fakt vypadal jako prace s tiskarnou nebo mi to ted po ranu jeste nemysli :-)

> Tak, proste budu rootem, je to jednodussi, nez se trapit s ovladaci do
> jadra.
  Hmmm, mozna by se jeste dal pouzit jeden zpusob. Proste pouzij /dev/lp0
a ten program napis jako demona beziciho na pozadi. O jak presne casovani jde?
Nezapomen tomu demonovi vhodne nastavovat alarmy a pouzivat usleep aby ti
nesezral procesor.
  Nebo bys toho demona mohl napsat s primym pristupem na porty a spustet ho
pri kazdem startu a data mu pak posilat treba pojmenovanou trubkou a tak.
Problem bys elegantne vyresil opet rozsekanim na cast, ke ktere muzou jiz
pristupovat uzivatele.

> Diky za vysvetleni.
Dave
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz