Chovani v diskuznich skupinach (Was re: Mail server jeste jednou)

Cejka Rudolf cejkar na dcse.fee.vutbr.cz
Středa Červenec 11 11:24:19 CEST 2001

Uz skoro nelze dal mlcet...

Robert Vojta <vojta na ipex.cz> wrote:
>   Nemate cas travit svuj drahoceny cas prohledavanim archivu?

Nedivim se. Archiv teto konference pres WWW jsem naposledy zkousel
nekdy pred mesicem, ale kazde jeho pouziti me utvrzovalo v tom,
ze s tim teda cas ztracet taky nebudu. Kdyz se jeste vypisovaly
zpravy po 1000, tak jsem si je stahoval a pak jsem mohl data grepovat.
Jenze pak se skupiny zmenily na 100 - a to uz teda ne. Tak jsem
archiv vzdal a myslim, ze nejsem sam.

> Tak to si asi myslite, ze vsichni ostatni maji cas travit
> svuj drahoceny cas odpovidanim na to same porad dokola, ze?

Neni vubec zadny duvod si to myslet.

> Trapte se s windows, s takovymhle pristupem
> se k nim stejne vratite ...

Ach jo. Ja bych rekl, ze se k nim vrati hlavne diky takovymto odpovedim
(na mne osobne se to vztahuje zcela urcite). A co treba treti variantua:
Pokud neco nevim a stejne jako vsichni ostatni nestiham, proste se
zkusim zeptat a uvidim, zda mi nekdo odpovi, ci nikoli. Kdyz mi nikdo
neodpovi, tak to beru tak, ze taky nikdo nema cas nebo to nikdo nevi
a je to normalni a je klid. Ale proc tolik lidi citi potrebu na vsechno
stale odpovidat a delat ze sebe chytre a ostatni musi stale cist spoustu
mrtvych a neprijemnych prispevku od ruznych lidi, kteri na rozumnou
odpoved cas nemaji, ale na psani ruznych neprijemnych odpovedi si cas
najdou a urcite tim ztrati vic casu, nez kdyby primo odpovedeii???
Navic archiv by pak byl o moc mensi... Kdyz nechci odpovedet k tematu,
tak mlcim, ne???

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science