Rychlost NFS

lubos klokner erkac na vault-tec.sk
Středa Červenec 11 13:37:47 CEST 2001

[ Stanislav PETR 11.07.2001 wrote: ]
> Zdravim konferenci,
>
> Chtel bych se zeptat na zkusenosti s rychlosti NFS pri pouziti jako
> zdroje dat pro nekolik WWW serveru.
>
> Zajima me, hlavne naroky na server (a rychlost) s NFS pri velkem
> mnozstvi pozadavku na relativne male soubory - vetsinou php
> (ulozene na SCSI RAID).

dobry den,

mam 3 web servery (+jeden so shell kontami a ftp), ktore
pristupuju na storage s nfs.
je tam externe diskove pole - karta AMI Megaraid.

zatial mi zo storage tieklo max asi 60Mbps a to uz tam
bol load asi okolo 2, ale aj tak bol cely system velmi svizny.

pokial som mal na storage reiserfs, tak to trochu s nfs blblo, ale
odkedy tam je ext2, tak to pracuje k mojej plnej spokojnosti.

server je pIII 600MHz, 392MB ram

bye
--
E.R.K.A.C.: Electronic Robotic Killing and Assassination Construct