OT: MySQL a PHP

Ing. Miloslav Ponkrác miloslav.ponkrac na interval.cz
Středa Červenec 11 19:25:03 CEST 2001

> To je naprostá pravda, to jsem nedomyslel.

MF>neni ;o). databaze mysql je defaultni a vytvari se pri instalaci. tedy je
MF>urcite ve spravnem adresari imho.

Souhlasím. Pokud se neměnila konfigurace po instalaci. Je pravda, že tady je
chyba dost nepravděpodobná. A na druhé straně já jsem třeba takové prase, že
si mySQL neinstaluji, ale vytvářím si všechno ručně.

Můj příspěvek na adresu zoufalého tazatele měl být odhad, kde všude mohla
být chyba. Je pravda, že tady asi sotva.

S pozdravem

Miloslav Ponkrác

  @InMail.sk - Vas postovny server - www.InMail.sk
  sponzor www.SlovakNET.sk - profesionalny webhosting