jak vyuzit zvukovou kartu pro prenos dat

Ing. Vlastimil Pospichal vpospichal na centrum.cz
Středa Červenec 11 21:39:19 CEST 2001

Ahoj,

co to je "nemam penize na sitove karty"? V bazarech se daji snadno
sehnat funkcni BNC sitove karty za 100-250 Kc a koaxial i s koncovkami
se IMHO da sehnat i zadarmo. Porad se mi to jevi lepsi (a rychlejsi)
reseni, nez vymyslet SLIP, PLIP nebo dokonce prenos pres zvukovku.

muze to fugovat dobre, ale je to riziko. Paralelni rozhrani neni galvanicky
oddelene, takze pokud vznikne nejaky rozdilovy potencial mezi PC, muze
to odpalit desku. PLIP je puvodne urcen pro propojeni 2 PC, ktera lezi na
jednom stole a bylo to v dobe, kdy byly sitove karty drahe. Dnes spousta
uzivatelu siti prechazi na 10/100BaseT kvuli vyssi rychlosti i spolehlivosti
pro vyssi pocet stanic. Nekteri se zbavuji starych (funkcnich) sitovek i
zadarmo.

>   No videl jsem dokonce asi 70m kabel na serial, ovsem vyrobeny pajeny asi ze
> stovky mensich a udajne to i fungovalo. Tech 10 na paralelu uplne v pohode

Tomu verim, nemel by to byt problem. Kdysi davno jsme testovali seriove
spojeni na 4 km (proudova smycka) bez modemu a jelo to. Dnes bych to
uz nedelal. Do 185 m bych pouzil koaxial, na vyssi vzdalenost pak
seriovou linku a na koncich nejake vyrazene modemy, ktere se take daji
sehnat za rozumnou cenu.

Zdar

Ing. Vlastimil Pospichal
mailto:vpospichal na centrum.cz
http://www.hoteldrnholec.cz
http://pospichal.hyperlink.cz

Proc kupovat MS Windows, kdyz existuji skutecne operacni systemy?