freephone a hlaska 'no such file or directory'

Miroslav Kubiczek miroslav.kubiczek na anfdata.cz
Čtvrtek Červenec 12 10:54:09 CEST 2001

REDHAT

> Je to budto a.out, nebo to pouziva starou libc. Pokud a.out tak zahrnout
> podporu do jadra, jinak naistalovat libc.so.5.

Jak nainstalovat starsi libc? Da se to udelat tak, ze ho bude pouzivat pouze
tato binarka anebo to musim udelat jako root a cely linux bude pouzivat nove
nainstalovane libc?

Prozatim diky!

Miroslav Kubiczek