chyba v jadre 2.2.19?

Jan Klugl jan.klugl na pikeelectronic.com
Čtvrtek Červenec 12 08:43:58 CEST 2001

Jan Klugl wrote:

> Udelal jsem par testu:
> 1/ jinde nez na konzoli [v X, vzdalene pres sit] to pracuje korektne
> 2/ tuhne to na RH jadre 2.2.16, rh 2.2.19 [dik za URL, Milane] i 2.2.19
> standardni rada
> 3/ tuhne to i kdyz vyhazim z jadra framebuffer, agpart a podobne hw
> zavisle veci
> 4/ tuhne to i pri strace [muzu donest kus vypisu, zmrzne to v prubehu
> write nejake Esc sekvence [?], strace logovano pres sit na /dev/pts/0]
> 5/ hw mam IMO 'dobry', AOpen AX6BC Celeron 533 ATI Rage128 Fury,
> 'kompatibilnejsi' uz byt nemuzu :)

Tak mi to vcera uplne stejne ztvrdlo v Lynxu :-(((((((( [v konzoli]
Ma cenu se pokusit o komplet reinstalaci? Uz jsem ochoten ze zoufalstvi
udelat skoro cokoli...
nechapu to, hw je 'rozumny', navic tam mam jeste 3c905, sb awe 64,
os RH6.2 a XFree 4.1.
Necekam ze by format / a reinstalace pomohla, nejsme ve woknech...
nebo ma nekdo jiny nazor?

dik za cokoli

--

                                    Jan Klügl