Beginner: instalace PHP4

Charlie76 charlie76 na atlas.cz
Čtvrtek Červenec 12 15:04:39 CEST 2001

Dobry den.

na stroji 486DX/100 s R.H.6.0 mam instalovane nasledujici balicky

MySQL-3.23.13a-1cz.i386.rpm
php-3.0.16-2cs.i386.rpm
apache-1.3.12-4cs.i386.rpm

Vse pracuje spravne.
----------------------
Pokousim se upgradovat na PHP4.
Stahnul jsem rpm balicek z R.H.7.0 (php-4.0.1pl2-9.i386.rpm)
Pri pokusu o instalaci mi system hlasi toto:

rpm -i php-4.0.1pl2-9.i386.rpm
only packages with major numbers <= 3 are supported by this version of RPM
error: php-4.0.1pl2-9.i386.rpm cannot be installed
------------
Po neuspechu s RPM jsem se snazil instalovat i ze zdrojovych kodu
(php-4.0.6.tar.gz).
- pouzil jsem dokumentaci INSTALL - klasicka trojka conf, make, make install
Zrejme ale nejsem tak znaly linuxu, protoze jsem neuspel ....
Nejspis je problem v tom, ze Apache a Php3 jsou instalovany z RPM a php4 se
snazim prekladat a neumim spravne nastavit cesty .............

Poradil by prosim nekdo co delam spatne?
Popripade kde stahnout PHP4 v RPM balicku, se kterym by si rozumelo RPM z
RH6.0?

Dekuji
Mira Kaas