reinicializace SCSI

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Čtvrtek Červenec 12 17:54:28 CEST 2001

Ladislav Michl wrote:

> echo "scsi add-single-device 0 1 2 3" >/proc/scsi/scsi
>
> podobne remove ap. viz. scsi.c aj. :-)

Tohle je fajn, ale da se neco delat, kdyz mi system zamrzne nekde v jadre,
protoze se neco podelalo pri komunikaci na scsci sbernici? Je to
reprodukovatelne a deje se to treba pri skenovani, kdyz si sahnu na jiny disk.
Neslyses jste nekdo o tom neco? Nejspis jadro neco nestihne a pak se ceka ... a
ceka ... az ho (jadro) to prestane bavit a zresetuje scsi sbernici. Pak se to
vetsinou zase rozbehne, ale obcas se musi zresetovat cela masina, coz neni moc
prijemne.

Diky za podnety, Libor