sftp/scp

Martin Reiser martin.reiser.konf na tesmedia.cz
Čtvrtek Červenec 12 19:14:26 CEST 2001

sftp ma pro WIN uz radkoveho klienta (funguje) - stejni autori jako putty;
pracuje se mozna na nejakem jako je putty - nemel jsem cas to cist.

jak udelam ten chroot ?

potrebuji, aby mi mohli lezt do urcenych (obvykle domovskych) adresaru,
mohli menit, vytvaret a mazat - jako ftp, ale nemeli shell a byli
chrootnuti.
pochopitelne ne protokolem posilajici vse otevrene.

jak na ten chroot ?

Martin Reiser