Apache + PHP

Jirka b.bobr na quick.cz
Čtvrtek Červenec 12 21:45:18 CEST 2001

Diky vsem za radu, nicmene porad to nejede. Pise to hlasku "Apache verze
port 80" a zobrazi se script. Odinstaloval jsem php 4 a nechal php 3.
Odremoval jsem :
#AddType application/x-httpd-php3 .phtml
#AddType application/x-httpd-php3-source .phps
Tzn. dal jsem pryc ty krizky.
No prinejhorsim skopiruji obsah souboru httpd.conf a predlozim jej k
nahlednuti.

"Jirka" <b.bobr na quick.cz> píše v diskusním příspěvku
news:9ii177$cpe$1 na morticia.kit.vslib.cz...